Cum te poate ajuta să-ți dezvolți activitatea un magazin online personalizat construit modular

magazin online personalizat modular
magazin online personalizat modular
Dacă vrei un magazin online complet personalizat cu siguranță îți va fi foarte greu să te gândești la toate aspectele care pot să apară în activitatea ta. Planul de cele mai multe ori nu se potrivește și acest fapt se datorează de cele mai multe ori factorilor externi, factori pe care nu-i poți controla. În funcție de modelul de afaceri ales vei colabora cu alte companii și tot traseul de la achiziție până la vânzare va fi influențat de aceste colaborări.
Ca să fie ușor de coordonat, o afacere care are venituri aproape exclusiv sau exclusiv din mediul online trebuie să se bazeze pe o platformă de vânzări care poate fi ușor de modificat și dezvoltat.
Un alt aspect important al unei platforme de vânzări este legat de automatizările din platformă. Multe acțiuni din procesul de achiziție și vânzare sunt repetitive și uneori sunt mari consumatoare de timp. Automatizarea proceselor din lanțul de achiziție și vânzare este un factor important de care trebuie ținut cont. Putem vorbi aici de stocuri și depozitarea produselor. Procesarea comenzilor este mare consumatoare de timp. O platformă care poate centraliza produsele din comenzi, care indică locul de depozitare al produselor, centralizează produsele fără stoc și chiar plasează automat comenzi la furnizori pentru aceste produse, poate câștiga foarte mult timp pentru afacerea ta. Pentru listarea produselor în magazin se pot crea foarte multe automatizări care pot ușura procesul de listare a produselor.
Tot la automatizarea proceselor putem menționa și stabilirea prețului de vânzare pentru produse care se poate automatiza prin analiza datelor existente și cu filtrele și condițiile impuse de politica de prețuri internă.
Coordonarea între departamente este importantă, filtrarea mesajelor de la clienți, direcționarea prin platformă înspre departamentele corespunzătoare poate ușura mult procesul de vânzare.
Este foarte important pentru o platforma de vânzări să poate permită importul și exportul din alte aplicații sau interacțiunea cu alte aplicații. Într-o platformă de vânzări pot exista module de gestiune și facturare sau dacă se facturează într-un program diferit și atunci este nevoie de o sincronizare a datelor între aplicație și platformă.
Procesare AWB-urilor se poate automatiza și se pot crea module pentru a gestiona din platformă întregul proces de emitere a AWB-uri.
Un alt factor important de care se ține foarte puțin cont este analiza internă a datelor colectate. Multe platforme se bazează pe datele primite de la programe de analiză externă. Datele colectate de tine în platforma ta de vânzări sunt cele mai reale și mai complete date. Pe lângă faptul că nu ești condiționat de culegerea lor, pentru că le procesezi intern și nu trebuie să le exporți acestea reflectă cu exactitate ceea ce se întâmplă în magazinul tău online.
Aplicatiile colaboreaza prin API
Aplicatiile colaboreaza prin API

Magazin online personalizat, platformă de vânzări online construită modular

O platformă de vânzări modulară poate fi ușor modificată. Eliminarea sau adăugarea de noi module, dezvoltarea modulelor existente se face foarte ușor și nu este nevoie de modificarea structurii de bază a platformei pentru a aduce modificări de substanță.
Cele mai moderne platforme personalizate de vânzări se construiesc multi-server. Fiecare parte a platformei, în funcție de numărul de module, se poate constitui într-o aplicație de sine stătătoare care prin intermediul API-urilor să colaboreze cu celelalte părți și împreună să creeze un ecosistem complet, sincronizat, rapid și cu o putere de procesare a datelor foarte mare.

Mai multe articole pentru tine: